Spekl - це команда, яка перебуваючи в бізнесі понад 20 років, не зупиняється в розвитку та слідує тенденціям ринку. Минулого тижня ми відвідали XV Міжнародний форум "Лояльний покупець: де в него кнопка?". Це щорічний форум, мета якого полягає в ознайомленні учасників ринку з новітніми інноваціями, концепціями і кейсами, що стосуються клієнтського досвіду.
Серед учасників відомі експерти галузі: Косіма Черчиль Global CRM Manager програми Care by Volvo (Стокгольм), засновник агентства стратегічного дизайну Rethink (Таллінн) Яна Кукк, засновник і генеральний директор Wednesday Relations (Стокгольм). Форум тривав два дні, що були поділені тематично. Формат заходу був відкритим, проводилися семінари, які класифікувалися за окремими секціями. Розмова починалася з теорії, а пізніше підтверджувався і розбиралася на прикладі конкретних кейсів.
Обговорення стосувалися в першу чергу тем комунікації з клієнтом і актуальних питань системи лояльності. Форум лояльності це: - 300+ учасників; - 30+ кейсів, хороших прикладів для удосконалення подальшої роботи; - 40+ спікерів, які дійсно могли привнести нові ідеї, оскільки вони не перший день у своїй сфері та мають досвід, яким могли поділитися. Але найголовніше - подібний захід - це новий досвід і знання для нашої команди, який обов'язково перетвориться в нові рішення і інновації для ваших проектів.
Зовсім скоро Київ долучиться до списку міст, які активно провадять політику Smart City, котра має на меті розвиток інфраструктури. За допомогою подібних рішень столиця стане більш технологічно розвиненою, зручною для життя сотень тисяч людей.
ДетальнішеДепартамент з розвитку компанії Spekl чергового разу відвідав Міжнародний форум «Лояльний покупець: Де у нього кнопка?».
Детальніше