Для сталого розвитку компанії та для того, щоб миттєво реагувати на нові тенденції в сфері лояльності, необхідно регулярно брати участь в якісних профільних заходах.
Нещодавно департамент з розвитку компанії Spekl чергового разу відвідав Міжнародний форум «Лояльний покупець: Де у нього кнопка?».
«Дійсно, корисний захід. Форум дав чудову можливість познайомитись із фахівцями провідних рітейлерів України, почути кейси та ідеї від компаній з різних ніш.
Обличчя ринку лояльності щороку міняється, більшість спікерів ставили наголос на постійному розвитку, змінах, адаптації програм лояльності та необхідності постійної взаємодії з клієнтом для того, щоб утримати власні позиції на ринку.
Для себе відмітив майстер-клас від Миколи Такзея, директора інноваційного центру Philip Morris International, в якому він детально розповів про ведення бізнесу за умов невизначеності та постійного зростання темпу змін у світі.
Форум допоміг чітко сформувати для себе розуміння змін основних тенденцій на ринку лояльності, а також отримати додаткові знання».
Курдін Роман,
Менеджер із продажу продуктів для програм лояльності
Активний нетворкінг
Всім команіям необхідно робити продажі, але лишається питання: кого обере клієнт в умовах високої конкуренції? Однієї репутації, упаковки та присутності на ринку вже не достатньо. На даний момент конкурентною перевагою є грамотно побудована програма лояльності, максимальний контакт зі своїми покупцями.
Зустрілися з постійним клієнтом
«Третій раз поспіль відвідую даний форум. Мені, як менеджеру з продажів, було корисно та цікаво зустрітися з поточними клієнтами, тому що не виходить так часто спілкуватися особисто, оскільки вони розосереджені по всій Україні».
Козуля Марія,
Ведучий менеджер з продажів продуктів для программ лояльності
Участь в цьому форумі ще більше спонукає до активних дій. Все свідчить про те, що ми рухаємося у вірному напрямку.
Люди завжди прагнуть більшого та обирають найкраще. На що варто звернути увагу, обираючи постачальника пластикових та картонних карток?
Спілкуючись вперше з компанією-виробником карток, рекомендуємо звернути увагу на чотири головних пункти
Однією з ключових цінностей Spekl є люди. Успіх компанії залежить від компетентних, залучених співробітників та їхнього бажання приносити користь. Саме тому в Spekl приділяють багато уваги розвитку талантів.
Детальніше