Блог

Блог

Участь у форумі лояльності

Опубліковано 20 листопада 2018

Для сталого розвитку компанії та для того, щоб миттєво реагувати на нові тенденції в сфері лояльності, необхідно регулярно брати участь в якісних профільних заходах.

Нещодавно департамент з розвитку компанії Spekl чергового разу відвідав  Міжнародний форум «Лояльний покупець: Де у нього кнопка?».

 

«Дійсно, корисний захід. Форум дав чудову можливість познайомитись із фахівцями провідних рітейлерів України, почути кейси та ідеї від компаній з різних ніш.

Обличчя ринку лояльності щороку міняється, більшість спікерів ставили наголос на постійному розвитку, змінах, адаптації програм лояльності та необхідності постійної взаємодії з клієнтом для того, щоб утримати власні позиції на ринку.

Для себе відмітив майстер-клас від Миколи Такзея, директора інноваційного центру Philip Morris International, в якому він детально розповів про ведення бізнесу за умов невизначеності та постійного зростання темпу змін у світі.

Форум допоміг чітко сформувати для себе розуміння змін основних тенденцій на ринку лояльності, а також отримати додаткові знання».

Курдін Роман,

Менеджер із продажу продуктів для програм лояльності

 

Активний нетворкінг

Всім команіям необхідно робити продажі, але лишається питання: кого обере клієнт в умовах високої конкуренції? Однієї репутації, упаковки та присутності на ринку вже не достатньо. На даний момент конкурентною перевагою є грамотно побудована програма лояльності, максимальний контакт зі своїми покупцями.

Зустрілися з постійним клієнтом


«Третій раз поспіль відвідую даний форум. Мені, як менеджеру з продажів, було корисно та цікаво зустрітися з поточними клієнтами, тому що не виходить так часто спілкуватися особисто, оскільки вони розосереджені по всій Україні».

Козуля Марія,

Ведучий менеджер з продажів продуктів для программ лояльності

 

 

Участь в цьому форумі ще більше спонукає до активних дій. Все свідчить про те, що ми рухаємося у вірному напрямку.

 

 

 

Читайте також:

Як обрати постачальника пластикових карт?
Як обрати постачальника пластикових карт?
Опубліковано 01 листопада 2018

Люди завжди прагнуть більшого та обирають найкраще. На що варто звернути увагу, обираючи постачальника пластикових та картонних карток?
Спілкуючись вперше з компанією-виробником карток, рекомендуємо звернути увагу на чотири головних пункти

Детальніше
Корпоративне навчання для керівників
Корпоративне навчання для керівників
Опубліковано 22 жовтня 2018

Однією з ключових цінностей Spekl є люди. Успіх компанії залежить від компетентних, залучених співробітників та їхнього бажання приносити користь. Саме тому в Spekl приділяють багато уваги розвитку талантів.

Детальніше
Замовити розрахунок Замовити дзвінок Online консультація Замовити презентацію