У першому кварталі 2017 року компанія Spekl провела дослідження задоволеності клієнтів, метою якого було визначення рівня задоволеності клієнтів за ключовими критеріями та можливостей для покрашення роботи компанії. Респондентами виступили клієнти компанії із 15 країн Європи, Африки та Азії, що відповідали за замовлення карткових продуктів впродовж 2016 року.
Серед критеріїв, за якими клієнти оцінювали Spekl, були зручність співпраці, рівень обслуговування, цінова політика, термін доставки, надійність та якість продукції.
За результатами опитування визначено, що 95% клієнтів задоволено співпрацею зі Spekl, а 51% із них дуже задоволені. Рівень NPS збільшено до 70%. В портфелі компанії близько 73% промоутерів, які демонструють лояльність до компанії впродовж тривалого часу.
Ми вдячні нашим клієнтам за позитивний зворотній зв'язок та можливість стати краще. Довіра клієнтів та впевненість у Spekl як бізнес-партнері якнайкраще мотивує нас на розвиток та удосконалення.
Спекл об’єднує серця заради доброї справи!
Детальніше