Зовсім скоро розпочнеться круговерть різдвяних та новорічних свят. Відомо, що це "високий сезон" не тільки для активного продажу товарів, а й для подарункових сертифікатів.
Більшість рітейлерів активно використовують подарункові сертифікати в якості інструмента для підвищення рівня продажів, лояльності існуючих клієнтів та щоб долучити нових.
Даний картковий продукт характеризується сезонним попитом, тому інколи складно стовідсотково розрахувати розмір необхідних запасів. Відсутність сертифікатів в точках продажу під час "гарячого періоду" призводить до недоотримання прибутків рітейлером.
«Щороку ми спостерігаємо ситуацію, коли наші клієнти терміново замовляють великі тиражі пластикових карток в грудні через те, що на залишках лишалися одиниці подарункових сертифікатів.»
Ольга Петюр,
Керівник відділу продажів продуктів для програм лояльності
Коли клієнти розміщають замовлення на виготовлення, вони бажають розуміти терміни його виконання. на швидкість виробництва впливають декілька ключових факторів:
Добре відомо, що найбільший відсоток подарункових сертифікатів продається в 4 кварталі під час свят. Тому підготовчі роботи з розміщення замовлення подарункових сертифікатів доцільно робити вже на початку осені. Планування заздалегідь відповідної статті бюджету допоможе уникнути згаяного часу на підготовку та розміщення замовлення в сезон, а своєчасне замовлення достатньої кількості сертификатів убезпечить Вас від втрат в "гарячий" період продажів.
Ми зробимо для вас унікальні картки, за рахунок яких ви вигідно будете виділятися на тлі конкурентів:
За останні декілька років спостерігається «відродження» пластикових і віртуальних карт. Таким чином торгові мережі стимулюють покупки та складають
ДетальнішеВ кінці 2017 року компанія «Spekl» виграла тендер на виробництво комплектів лояльності «PRIDE» для АЗК «WOG».
Карти «PRIDE»