Блог

Блог

Лояльності багато не буває

Опубліковано 24 липня 2018

За останні декілька років спостерігається «відродження» пластикових і віртуальних карт. Таким чином торгові мережі стимулюють покупки та складають портрети своїх покупців. З чим це пов'язано?

До кризи ринок не мав причин боротися за кожного покупця, тому картки лояльності не були в списку пріоритетних інструментів офлайн-маркетингу. Адже постійно приходили нові покупці і кількість платоспроможних клієнтів експоненціально зростала, тому не було сенсу утримувати старих.

На сьогоднішній день, перед бізнесом стоїть завдання повернути старого покупця і утримати існуючого платоспроможного клієнта, оскільки для кожної компанії-це найцінніший актив. А з програмою лояльності зробити це простіше, ніж запускати рекламну компанію. Сучасна людина з ентузіазмом приєднується до програм, де в момент покупки, при оформлення пластикової карти, отримує вигоду. Споживачі добровільно залишають персональні дані і іншу особисту інформацію, на підставі якої компанії порівнюють ланцюжки покупок, формують look-a-like аудиторії і роблять персоналізовані пропозиції.

COLLOQUY надають наступну статистику: для 75% важливо отримувати пропозиції про товар, з урахуванням власних покупок, а 69% споживачів - схильні купувати у тих компаній, які надають персональний контент.

20% зусиль приносять 80% результату. Це працює і щодо постійних клієнтів для продажу.

Для цього і запускають програми лояльності: пропонують знижки, бонуси та інші вигоди для клієнтів. Компанії емітують пластикові картки лояльності, подарункові сертифікати, створюють мобільні додатки, за допомогою яких фіксують операції, дають інформацію про розмір знижок і використанні бонусів в режимі "тут і зараз", тим самим керують поведінкою покупців.

Нижче наведені 8 найпопулярніших видів програм лояльності, якими користуються компанії:

Читайте також:

Компанія «Spekl» продовжує співпрацю з однією з найпопулярніших АЗК України
Компанія «Spekl» продовжує співпрацю з однією з найпопулярніших АЗК України
Опубліковано 18 квітня 2018

В кінці 2017 року компанія «Spekl» виграла тендер на виробництво комплектів лояльності «PRIDE» для АЗК «WOG».
Карти «PRIDE»

Детальніше
Пластикова картка з вибірковим лаком
Пластикова картка з вибірковим лаком
Опубліковано 23 лютого 2018

Креативним рішенням виділитися серед конкурентів стане пластикова картка з вибірковим лаком - картка, окремі елементи якої виділяються за

Детальніше
Замовити розрахунок Замовити дзвінок Online консультація Замовити презентацію